Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Μια καλημέρα!

Καλημέρα σε όλους!

 
 
 

 

Σας γράφω σήμερα για να σας ανακοινώσω ότι αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου μπλογκοσπιτάκι.

Ηρθε ο καιρός να κόψουμε τον ομφάλιο λόρο.

Οπως μου είπε κάποτε μια φίλη μου, δύσκολο το εξάρι έχει πολλά κοινόχρηστα.

Πέρασα πολύ ωραία εδώ, έζησα δυνατές στιγμές και θα το έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου.

Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους όσους μας έκαναν παρέα και εύχομαι να συνεχίσουμε να τα λέμε και στο καινούριο μου σπίτι.

Γκαρσονιέρα βέβαια αλλά όλοι οι καλοί χωράνε!

Το καινούριο μου σπιτάκι είναι το http://miakalimera.blogspot.gr/  και θα σας λέω πάντα την πιο γλυκιά καλημέρα!

Ευχαριστώ πολύ για όλα και τα κορίτσια με τα οποία φτιάξαμε το ΕΞΙ και όποιος θέλει είναι καλοδεχούμενος στο καινούριο μου σπίτι.

Φιλιά πολλά σε όλους.

Καλημέρα!!

8 σχόλια:

  1. Με το καλό να εγκατασταθείς στο νέο σου σπίτι και να το ευχαριστηθείς!
    Πολύ καλή σου μέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενα μου..!!! καλορίζικο το καινούργιο σου σπίτι..σιγουρα θα ερχομαι να τα λεμε και απο εκεί... να λεμε μια καλημερα... μια καλησπερα... αναλογα την ωρα... φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλορίζικο το καινουργιο σου σπιτάκι, και να πω οτι είναι συμπτωση, οτι η απο πανω...αδερφουλα μου, σε συστησε σε μένα;
    καλημέρα καθε μέρα!!με πολλη αγαπη!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλορίζικο και με πολλές επισκέψεις. Να ετοιμάσεις και τα ...κεράσματα!¨:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Αρχή
    κι
    ας ...δύσκολη, Φίλη μου.

    Σίγουρα θα τα λέμε,
    Πάντα με την Αγάπη,
    Υιώτα, αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλορίζικο το σπιτάκι σου και δηλώνω τακτικός επισκέπτης σου.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό νέο ξεκίνημα με ούρειο άνεμο στα πανιά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή