Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Όταν οι λέξεις γίνονται παιχνίδι...

 



Το παιχνίδι "Παίζοντας  με τις λέξεις" είναι μια πολύ όμορφη ιδέα της Φλώρας, που έχει πολλούς και δυνατούς «παίκτες», αλλά  και πιστούς οπαδούς.
 
Είναι απλό. Ο/Η νικητής/νικήτρια του τελευταίου διαγωνισμού, ορίζει πέντε λέξεις, που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στα κείμενα των υποψηφίων. Για όσους ενδιαφέρονται, μπορούν να βρουν αναλυτικές λεπτομέρειες στον ιστότοπο: http://texnistories.blogspot.gr/
 
Πριν λίγες μέρες τέλειωσε το πέμπτο παιχνίδι και μόλις ξεκίνησε το νέο. Εδώ μπορείτε να δείτε τις πέντε νέες λέξεις και να ξεκινήσετε ένα ταξίδι φαντασίας και δημιουργικότητας. Όπως λέει κι η Φλώρα, που σημειωτέον είναι άψογη συντονίστρια και διαχειρίστρια του διαγωνισμού: 
 
«...μέσα από το παιχνίδι  αυτό,  θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες, αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
Βέβαια, ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο...»

5 σχόλια:

  1. Ειναι πολύ ομορφος αυτός ο διαγωνισμός..για όσους μπορούν να ακουμπούν την σκεψη τους στο χαρτί...και το κανουν γιατί τους αρέσει....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφεις κανά κείμενο; Γιατί εγώ έχω πάθει μπ(β)λακ άουτ!
    Καθόλου φαντασία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έρθει από μόνο του! Κι εγώ ακόμα παλεύω με την πρώτη παράγραφο. Μου αντιστέκεται σθεναρά, αλλά δεν το βάζω κάτω...
      Μην το βλέπεις σαν υποχρέωση γιατί δεν θα σου βγει. Απλά καταγράφεις συναισθήματα κι οι λέξεις παίρνουν από μόνες τους τη θέση τους.
      Στο ξανάπα, δεν σε φοβάμαι εσένα!
      Καλή Κυριακή να έχεις Πιστέ Φίλε!

      Διαγραφή
  3. χεχε! Εμένα πάλι μου βγήκε μόνη της στο χαρτί η ιστορία μου! Ούτε εγώ το πίστευα!
    Κι έγραψα και δεύτερη αλλά ήταν λες και ξεπήδησε από δακρύβρεχτο παλιό ελληνικό μελό και δεν την έστειλα! Μην σας ψυχοπλακώσω!
    Το λάτρεψα το παιχνίδι της Φλώρας! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου να σε συγχαρώ για την διάκρισή σου στον διαγωνισμό μας... Κι ας είχαμε παρατράγουδα.... Χαίρομαι που σε γν'ωρισα και θα έχω πότε πότε την γνώμη σου για οδηγό στα γραφόμενά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή